Saturday 16 June 2012

hurt .

heyyyy ! saya disini untuk membuang semua habuk habuk yang hinggap dekat blog ni kerana telah berabad saya dah tak update . XD haha hai all :) lets start ~ okay about the title . really i just need somebody to be my crying shoulder . sometimes i just think can i face all this challenges . bila pkir pkir balik , allah tu takkan menduga hambanya kalau dia tahu hambanya tak mampu nak tanggung dugaan tu kan . so , i tried to be positive . but you better watch out . you have no idea who you are dealling with . yes , i do nothing . that is because my patience is still in stable condition . dont you dare let it burst or else you will face the disaster . just a reminder for you yes you . ada terasa ? padan muka :) *tu pun kalau dia baca* tetttt . thanks blog , for always be a good listener . love you ! muah kanan muah kiri . eh blog pun boleh ? haha apa yang aku merapu ni entah . apa yang korang rasa kalau korang macam tak diperlukan . cari pun bila ada masalah . buat macam wujud tak wujud je dalam hidup dia . mesti la korang terasa kan ? macam aku rasa kan ? haha this is ups an down of life . we need to face it although we dont want to do it . mind to share about how to reduce stress ? haha firstly for the girls out there , one main thing that really help you a lot is CRY ! cry cry cry as much as you want . lepastu dah penat menanis air mata pun dah kering , pegy la keluar jalan-jalan hirup udara segar kat luar tu . confirm ! sedikit sebanyak hilang ka stress tu :) yang kedua , make yourself busy ! buat lah keja apa pun asalkan korang busy . haha . so that kalau korang buat mcmtu korang tak kan pkir dah masalah yang terbeban atas kepala korang tu kan kan ? heee . exercise pun boleh jugak membantu . kalau tak caya korang try tengok . aku dah try dan memang berkesan . haha XD so the conclusion sekarang ni aku nak membusy-kan diri aku dengan assignment yang juga salah satu penyebab kestress-an aku . bijak kan aku ni ? haha . chemistry's time now . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment